Re: Przełączniki (monitora, drukarki, klawiatury i myszki)

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 09:23:07 MET DST

bezrobotny wrote:
> wiadomo, mam kilka komputerów, ale jedną myszkę, jeden monitor i
> jedną klawiaturę... chciałem kupić sobie przełącznik, ale mam pytanie.
> jak takie komputery (spięte do jednej myszki i jednej klawiatury przez
> przełącznik) zachowują się podczas przełączania?
No jakos nie maja z tym problemu.

> czy można tak sobie przełączać gdy wszystkie komputery pracują?
Dziala to .

> czy przy przełączaniu nie będzie tak, że wszystkie komputery nagle
> się zawieszą?
Nie

> no i czy coś się nie spali przy przełączaniu przy włączonych wszystkich
> komputerach)?
Nie.

Sa przelaczniki mechaniczne - przeklamania kolorow i echa konturow.
Przelaczniki elektroniczne sa za to strasznie drogie.

Najlepsze rozwiazanie to najtansze karty ethernet 10MB po 20zl i kawalek
kabla, tani hub i program tight vnc.

pozdrawiam
Tom