Pomocy

Autor: Michael (Survi_at_op.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 09:03:06 MET DST

Witam,

Mam pewien problem.
Podczas instalacji na kompie Win XP albo Win2k wyskakują mi jakieś błędy, że
nie może skopiować kilku plików. Instalowałem już te 2 systemy kilkanaście
razy i prawie zawsze to samo. Raz udało mi się chyba dobrze zainstalować Win
XP, ale po kilku dniach system się wykrzacza. Raz zrzut pamięci operacyjnej
a raz jakiś błąd explorera lub coś innego i nie moge już więcej go
uruchomić. Nie pomaga nawet konsola odzyskiwania systemu.
Mam pytanie, w czym leży problem ?
Wydaje mi się że nie ma żadnych błędów na płytkach, może coś z hardware'm ?
Dysk lub RAM ?
Nie mam za bardzo możliwości przetestowania, więc zasięgam porady u Was.

Pozdrawiam i czekam na sugestie