Re: jaka drukarka??

Autor: aggaz_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 03 Apr 2003 - 08:46:35 MET DST

> Użytkownik "Kisage" <kisage_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> co do kolorowych atramentowyc to jakosciowo najlepsze sa 2 firmy hp i espon,
> kiedys mocno obstawalem za epson, wydruki minimalnie lepsze a drukarki
> ansze, ale on ma jedna wade, ma glowice na pokladzie i jak kiedys ci sie
> zdazy dluzej nie drukowac i tusz ci zaschnie w dyszach to mogila, 3 moich
> kumpli stracilo w ten sposob epsony :)
>
> co do laserowych kolorowych, to albo ten koles co ci je pokazywal to kiepski
> fachowiec, albo drukarka byla do bani :) nie wiem jak wygladaja wydruki z
> [...]

Potwierdzam. Ja też straciłem Epsona, dokładnie Epson Stylus Color 440 ponieważ
mało używałem tej drukarki, zasechł mi tusz i już nie udało mi się niegdy
doprowadizć jej do normalności. Nie pomagało nawet 10krotne czyszczenie
pojemników. A w końcu kupując drukarkę atramentową nastawiam się na mało
wydruków. Niemożliwością jest więc, aby drukarka nie stała przez kilka dni. A
tu kilka dni oznaczają śmierć pojemnika. Czyli jest ona bezużyteczna w domowych
warunkach.
Krzysiek