Re: 2 systemy

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 03:07:17 MET DST

Użytkownik "Aga" <brzuszex_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam 2 partycje systemowe: 1 - 4GB na win xp 2 - 1GB na 98. Do tej pory
> wszystko bylo ok z ladowaniem dwoch systemow ale dzis postanowilam
postawic
> XP na NTFSie. Od tej pory wchodzi mi tylko XP a 98 jakby nie bylo.
> Czy moze mi ktos powiedziec co z tym zrobic? Czy bede znowu musiala
powrocic
> do FATa?
>
> Dzieki z gory
>
> aga

..ja tez mam dwa systemy tylko w odwrotnej kolejnosci. Na C mam 98 a na D XP
na NTF`sie. Jak stawiam systemy to zawsze stawiam najpierw 98 potem XP. XP
sam sobie robi wtedy menu z systemami do wyboru podczas ladowania.
Sa jeszcze jakies narzedzia chyba do tego w Partition Magic ale nie wiem nie
uzywalem...

Pzdr.