Re: ieee 1394 stery

Autor: Walec Mariusz (walusm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 17:01:08 MET DST

"Monter" <monter_at_magix.chemia.pk.edu.pl> wrote in message
> dobra wsadzilem te karte do kompa uruchomil sie windows ale nic nie
> wykrył-to tak ma byc? czy dopiero jak podlacze cos do kontrolera to sie
> pokaze?
> Monter

Jesli chodzi o sterowniki to zalezy od systemu, pod 98 bywa roznie, ale pod
me i XP powinien wykryc bez problemu, Ale jesli wlozysz karte so slotu to
kazdy system poinien wykryc jakies urzadzenie PCI i bedzie chcial go
zainstalowac. Jezeli po wlozeniu karty u uruchomieniu systemu nic sie nie
dzieje to cos jest nie tak, albo sproboj przelozyc do innego PCI albo karta
jest walnieta.

Co do softu do obrobki to polecam Adobe Premiere 6.x, potezne narzedzie choc
dla poczatkujacych moze wydawac sie troche skomplikowane, lub Unlead Video
Studio- moze mniej skomplikowany ale ja wole adobe. ;-)
Co do tego Hollywood to najprawdopodobniej jest zestaw efektow do Adobe
Premiere, choc nie dam sobie glowy uciac, moze i maja wlasny program pod
podobna nazwa.

Pozdrawiam
Mariusz Walec