Re: jaka drukarka??

Autor: Kisage (kisage_at_interia.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 18:52:34 MET DST

Użytkownik "Danonwoj" <AAADanonwoj_at_konto.pl> napisał w wiadomości
> HP 3820 - łatwe i tanie napełnianie. Ale trza zwrócić uwagę na to, że
> pojemniki są dosyć małe, ale cieszy fakt, że można wstawić większe. [wraz
> kupnem drukarki dostajesz w połowie napełnione kartridże-to taki prezent
od
> HP ;-) ].Mówią, że głośna. -cena 370 zeta. [kartridże z głowicami]
> Canon S520 - 550 zeta- 4 naboje, naboje bez głowic; szybka, cicha, ale w
> miarę droga, choć nie ma nerwów przy napełnianiu :-)
> pzdr,
> <WojtaS>

Jak juz mowilem mam slabe pojecie o drukarkach dlatego nastepne pytania: co
oznacza ze "naboje bez glowic" i prosilbym o wytlumaczenie "choć nie ma
nerwów przy napełnianiu" .
Co do napelniania to ile razy mozna cos takiego robic, czy za 'n-tym
napelnieniem (nawet pierwszym) pogarsza sie jakosc wydruku??