Re: Wymiana karty graficznej-prosze o pomoc.

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 18:04:28 MET DST

 naskrobał:

> Chcę wymienić starą Ati Rage Pro 4MB, na nowszą 16 MB. Jestem
> laikiem w tych sprawach i nie wiem czy wystarczy tylko wymienic
> kartę czy też zmieniac w biosie jakies ustawienia. Moj komp to:
> Compaq P II 300. Z góry dzieki.
> Arek.

IMHO bios nie ma za wiele do grafiki. Myslę że możesz sobie darować
na wstępie podchody z biosem. Wstaw nową kartę, włącz komp i spróbuj
zainstalować standardowe stery windziane od tej karty. Ale musisz coś
więcej wiedzieć o karcie, bo kart ATI z odniesieniem Rage jest w np.
mojej windzie ze 3 :)

--
Jacek