[drugi raz] Sterowniki do Sony Vaio

Autor: T-Son (cool_at_hot.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 11:48:09 MET DST

Witam
poniewaz moje pytanie juz pojawilo sie wczesnej, niestety nie dostalem
odpowiedzi, pozwolilem sobie jeszcze raz wysylac je na grupie z nadzieja
sytuacja sie zmieni tym razem.
pozdrawiam
T-Son

Witam
Kupilem niedawno laptop Sony Vaio (Model PCG-R600HMKD). Wszystko jest,
oprocz plyty z driverami (tzw. CD Recover), sprzedawca mi mowil ze
sterowniki mozna bez problemu sciagac ze strony produktcenta, okazalo sie ze
znajduja sie tam tylko pary pier-ow
(http://www.vaio.sony-europe.com/eng/products/notebooks/archive_frames.html)
. Mam wiec pytanie: czy ktos wie gdzie mozna ssac sterowniki do tego modelu?
Jaki jest jego odpowiednik za ocean lub czy ktos z growpowiczow ma taki sam
model, chetnie kupie kopie CD Recovera.
Pozdrawiam
T-Son