Re: Zapchana drukarka

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 13:51:27 MET DST

Taa... SZTUKA ZADAWANIA PYTAŃ!!!!
Jaka drukarka? Laser, atramentowa? System?

> Sluchajcie, spotkaliscie sie z czyms takim ze plik Excel nie daje
> sie wydrukowac na drukarce? Drukarka zapala lampke "error" i stoi.
> Na innej jest OK, ale przeciez nie zamienie, bo to inne dzialy itp.
> Macie jakis sposob zeby to obejsc ? Nie wiem czy to kwestia ze plik
> jest za duzy, czy za szeroki ? Aha - dodam ze zaznaczenie i
> drukowanie malego fragmentu dziala OK, ale caly dok. juz nie.

Domyślam się że chodzi o drukarkę laserową.
Prawdopodobnie próba drukowania dużego i skomplikowanego wydruku w
dużej rozdzielczości na drukarce ze zbyt małą pamięcią.
1. Zmniejszyć rozdzielczość
2. Dodać pamięci w drukarce
3. Zmniejszyć wielkość wydruku
4. W niektórych drukarkach może pomóc zmiana sposobu wykorzystania
pamięci drukarki (opcje sterownika)
Józef