Re: Boxowy wentylator od Athlona XP 1700

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 13:52:24 MET DST

Użytkownik <dywersand_at_poczta.onet.pl> napisał:

> [...]

Roznica w cenie jest niewielka wiec mysle ze warto doplacic i miec 3 lata
gwarancji.
Cichy to on nie jest, a czy nadaje sie... zalezy do czego, np. w moim
przypadku
do podkrecenia 1700_at_2200 wystarcza.
Powyzej 2200 temp. wzrasta niestety juz dosc mocno (z 40 do 50'C) wiec tu
juz
przydalby sie jakis miedziany radiator z wentylatorem.

> ...i jeszcze jedno - ile rpm ma ten wentylator? i czy ewentualnie da sie
> zmniejszyc jego predkosc obrotowa do powiedzmy 2750rpm?

Nie ma mozliwosci regulacji obrotow. Caly czas chodzi na poziomie 4500rpm.
Ale dolutowujac rezystorki na pewno mozna to zmienic.

Pozdrawiam
Tom