Regulatory wentylatorów i przełączniki --> DO OBUDOWY

Autor: ore_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 02 Apr 2003 - 12:21:47 MET DST

Jakby kogos to interesowalo - mam pare takich na sprzedaz.

Myslalem, testowalem, probowalem i po roku wyszlo cos takiego - chyba
najbardziej optymalnie - z sygnalizacją diodami - stwarza duze mozliwosci
wlasnej improwizacji, jakby kto chciał.

Do samodzielnego montazu niestety, gotowe panele byłyby drogie i mocno
NIEPRAKTYCZNE.
Ale z drugiej strony - samodzielny montaz to moze jest i zaleta?
Oczywiscie wszystko z opisami i schematami.

pozdro!
Wojtek

P.S. No i nie obrazajcie się na spam - to naprawde moze sie wielu osobom
przydac, a nie spotkałem - zeby ktoś coś takiego sprzedawał.