Re: za malo kolorow podczas odtwarzania filmow

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__nospamik_interia.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 10:40:19 MET DST

Pan Kajtek wrote:

> od jakiegos czasu (prawdopodobnie stalo sie to po obejzeniu
> jakiedos DVD) prawie wszystkie filmy divx wygladaja jakby
> miały za malo kolorow (ok 256) - przejscia miedzy
> kolorami wygladaja jak plamy.

Miałem coś podobnego u siebie. Wykrzaczyło mi się tak po jakiejść gierce.
Mimo miksowania ustawień 16/32 bit problem pozostawał. Pomogło
przeinstalowanie sterów do grafiki. Jeżeli tego nie próbowałeś to w myśl
zasady "wyjdźmy i wejdźmy - może wtedy zadziała" możesz spróbować
odinstalować sterowniki i zainstalować je ponownie.

_______
Pszczelarz