Re: LCD 17 cali odswiezanie>=85HZ _

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 10:34:06 MET DST

On Wed, 2 Apr 2003 01:48:26 +0200, Hallucinogen wrote:

> Hi!~
> Chcialbym w bliskim czasie kupic LCD 17 cali i warunek bardzo wazny musi
> miec conajmniej 85Hz odswiezania czy taki sprzet jest do kupienia i czy
> grajac na takim monitorze w strzelanki FPP da sie odczuc brak klatek.

No, to jeszcze ja się dorzucę, bo sprawa nie została wyjaśniona do końca
;)

LCD _wcale_ nie migoce. Możesz sobie odświeżać i 1 Hz, a obraz
pozostanie stabilny. W przypadku CRT obraz powstaje z powtarzających się
krótkich błysków, i trzeba te błyski często powtarzać, żeby obraz nie
migotał. LCD świeci światłem ciągłym, i odświeżanie ma za zadanie
_wyłącznie_ zapewnienie odpowiedniej dynamiki na ekranie - czyli, żeby
ruchy były płynne.

Nie grywam w strzelanki, i tu Ci nie pomogę...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!