Re: NEC 991SB - czy to normalne ze ...

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 09:16:16 MET DST

"Andrzej m." <admik_at_interia.pl> wrote in message
> Witam
> Mam nastepujace pytania do uzytkownikow w/w monitora, czy ponizsze
> niedociagniecia sa
> normalne. Podkresle ze nie sa one uciazliwe, ale...:

> Wszystko to wystepuje nie zaleznie od zmian rozdzielczosci czy
odswierzania
> na karcie (ATI).
> Ciekawe ze brak ostrosci czy rozjechanie kolorow zaobserwowalem w
niektorych
> drozszych monitorach
> opartych na kineskopach Diamondtron'ach (iiyama z zakresu 1500-1900). Czy
> nie jest aby ich
> [...]

Ja tez mam problemy ale z monitorem iiyama MM904UT na Diamondtronie - jest
faktycznie nizsza ostrosc obrazu szczegolnie przy wysokiej rozdzielczosci
(1152x... i wiecej) poza tym jeszcze mam problem z geometria obrazu - na
jakies 2cm od lewej strony widac "zageszczenie" pixeli obrazu - tzn
kwadracik o boku 15mm na srodku ekranu ma tyle mm ale jak go przesune do
lewej krawedzi t o kwadrat zmienia sie w prostokat poziomie ma juz 14mm w
pionie 15mm.

Ciekaw jestem czy sa jakies kryteria bledow wizualnych monitora przy ktorym
mozna reklamowac wyrob (mam wrazenie ze u mnie problem jest do poprawienia
poprzez drobna korekcje sygnalu). Przy LCD tez sprawa jest solidnie metna -
jedni wymagaja 2-3 martwych pixeli inni wiecej lub mniej itp.