Re: klawiatura logitecha - zacinające sie klawisze :(

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 08:36:02 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message
> hI,
> Swoją drogą klawiaturom Logitecha, mimo, iż skądinąd bardzo
> dobrym, do ideału bardzo dużo brakuje. Ostatnio czyściłem
> swoją klawiaturę Logitecha (Cordless Desktop) i choć rzeczy-
> wiście jest ona wykonana przyzwoicie, to jednak rozwiązania
> techniczne są identyczne jak w klawiaturach za 20 zł: proste
> plastikowe prowadnice, gumowy kapturek odbijający i dwie
> warstwy folii przewodzącej.

nie wiem jak teraz ale moja leciwa klawiaturea M$$ jest pod wzgledem
czyszczenia idealna. Prosta do rozkrecenia i czyszczenia, zreszta dokladnie
jak w w/w logitechu - sluzyla mi 5 lat - teraz mam tez cordless desktopa -
ale jeszce nie wymagal czyszczenia. czyszenia polega na rozkreceniu na
czynniki pierwsze i wszystko poza elektronika zanurzenie w miedniczce z
goraca woda i odrobina Ludwika - pomoczyc, nastepnie wyczyscic szczetorczka.
Skrecic i cieszyc sie "nowiutka" klawiatura, przynajmniej na moja tak mowili
znajomi po kazdym czyszczeniu ...

> Gdzie te czasy cudownych klawiatur kontaktronowych...

i gdzie ten "klik" ;))

Slawek