Odp: najcichsza barracuda

Autor: fazerbit (fazerbit_at_glosuj.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 00:01:11 MET DST

Użytkownik joseph <joseph_at_bloknet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6d08b$lo0$1_at_news.polbox.pl...

> WD Caviar 80GB 8MB cache - taki mam, ale przykładałem ucho do niego, bo
> mylsalem, ze nie działa :D
>
> też najpierw chcialem Barracude, ale kolega przekonał mnie do Caviara...
> (dostał za to duuuuże piwo ;>)

U mnie Barrcauda IV 60GB chodzi od grudnia non-stop. Tylko codzienny reset.
Fakt, że
troszke sie grzeje, ale nie sprawia to duzego problemu. Co do glosnosci to
nie slychac komplentnie
nic. Zaraz pod nia szaleje Caviar 8,4GB. Mam nadzieje, ze nowsze dzieci WD
sa ciut cichsze, bo ten to
prawdziwy potwor:)
Pozdr.