Re: nForce2 plyta Soltek 75FRN-L czy nie mają wady

Autor: Sslaus (sslaus_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 23:47:54 MET DST

> Zamierzam kupić płytę Soltek 75FRN-L na nForce2 , karta graficzna ATI
R7000,
wlasnie... a nie lepiej (napewno taniej) kupic ta grafika? to jest cos klasy
gf4 mx440se, takze przy dwoch kosciach ddr (tryb dualddr) chyba by nie
chodzilo tak zle, a w kazdym razie nie wiem jak inni mysla, ale chyba lepiej
niz R7000...

> pod win98, XP i RedHat linux 9, czy płyta ta (a w szczególności nForce2)
> działa poprawnie, a pytam bo słyszałem od znajomego iż płyty MSI na
nForce2
> mają jakąś wadę i są zwracane przez nabywców (do sklepu Znak, dystrybutor
> Komputronik).

ja dolączam sie do pytania, o te plyte i przy okazji o plyte Soltek
75MRN-L -> czyli ta z grafika (ogolnie o wszytskie opinie)
pozdrawiam,
Sslaus