Flashe

Autor: Avatar (urbi_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 23:39:08 MET DST

Witam.

Ja z zapytaniem, na temat pamięci Flash...
Otóz mój kumpel po nieudanej próbie flashowania biosu zresetował komputer ,
co miało oczywiście dewastujący wynik... teraz pytanie: czy istnieje jakiś w
miarę uniwersalny programator Flash, (chodzi mi o sprzęt, który możnaby
przypiąć do kompa przez proty Com) i soft do niego? Może być schemat,
zmontuję sobie takie cudo... oczywiście mam wersję starszą tego BIOSu
proszę o odpowiedź ...

Pozdrawiam i przede wszystkim witam, to jest mój pierwszy post...

PS! Jeśli odpowiedź na moje pytanie znajduje się w archiwum, to prosiłbym o
namiary