Re: Jaka plyta, moze Epox ??

Autor: Walec Mariusz (walusm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 21:11:05 MET DST

"Sebol" <UsunTOlobo_at_space.pl> wrote in message

> Użytkownik "Walec Mariusz" <walusm_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> gdzie jest za 515? :>

u mnie w Stalowej Woli w sklepie "And- computers" maja calkiem dobre ceny
mozesz sprawdzic: www.andcomputers.prv.pl
W cenniku nie ma 8RDA+ ale dzwonilem i pytalem sie moga sprowadzic po takiej
cenie.

> btw: mozna dokupic optyka za 90 zeta (w komplecie ze swiatlowodem).
"Wlasne"
> przerobki sa niezle pod warunkiem ze podlaczasz do beeperow za 700 zl.

Czy podlaczenie dwu-zylowego kabla do dwoch pinow (bo chyba tak to wyglada
przy S/PDIF ?) na plycie jest czyms skomplikowanym ?
Chce podlaczyc to do amplitunera Sony, ktory posiada zarowno wyjscia
optyczne jak i coaxial
Bo jesli chodzi o swiatlowody to juz wyzsza szkola jazdy

Pozdrawiam
Mariusz Walec