najcichsza barracuda

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr.nospam_at_astercity.net)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 23:13:50 MET DST

W niedzielę na giełdzie chciałem kupić barracue V 60gb (cicha, a wydawała mi
się kapkę lepsza od IV)
ale powiedziano mi że seria jest wadlia i seagate wycofał się z V teraz jest
VII
No i zwątpiłem - zależy mi na _cichości_, w drugim praca 24h/dobę, w
czwarty, rzędzie na pojemności czy szybkości

ale parę zł różnicy i parę gb więcej cuda IV 40gb czy VII 80gb
widziałem też barracudy 5400 ??

Pozdrawiam
Arek