Problem z instalacją ME na Asus P4PE i 1GB RAM

Autor: ldzzn1_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 01 Apr 2003 - 20:30:58 MET DST

Witam.

Mam nastepujacy problem z zainstalowaniem Windows Millenium.
Instalator rusza poprawnia, ale po naciśnięciu ENTER
aby kontynuować, powinien pojawić się kolejny ekran.
Ale nic takiego nie następuje tylko czarny ekran bez nawet śladu kursora.
Próbowałem ręcznie wejść w instalatora, ale efekt jest dokładnie ten sam.
Instalowałem ME wielokrotnie, ale nie wiem co teraz mógłbym zrobić.
Dziękuję za porady w stylu zmień system :-)

Nie pamiętam dokładnie tak jakbym gdzieś o czymś takim słyszał,
czy to może być za dużo pamięci dla Millenium ?

Płytka z ME jest oryginalna i nieuszkodzona.
Konfiguracja: P4-2.53GHz, ASUS P4PE (i845PE), HDD 60GB IBM,
Pamięci 2 x 512 MB DDR 333MHz Kingstone, Grafika Asus GF4 Ti 4600,
poza tym CD-ROM, DVD-ROM, bez FDD.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Z.