Re: mychy logitecha - warte swojej ceny ?

Autor: Walec Mariusz (walusm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 18:44:32 MET DST

"Bucz" <firepunch-----zabezpieczenie-----_at_go2.pl> wrote in message
> 1.czy myszki logitecha ( te za 200 - 300 zl) sa warte swojej ceny?
>
> 2.czy daja na te mychy 5 lat gwarancji czy 3 , a moze zalezy od modelu
> lub sklepu?

Wydaje mi sie ze tak, jestem od pol roku szczesliwym posiadaczem MX-700 i
jeszcze mnie ta mysz nie zawiodla, dobrze wyprofilowany ksztalt, rewelacyjny
zasieg (dziala nawet w sasiednim pokoju), stacja w ktorej laduje baterie
(brak kosztow wymiany baterii), dodatkowe przyciki no i fajny wyglad ;-)
Co do oplacalnosci zakupu to mozna porownac do branzy motoryzacyjnej i zadac
pytanie : "Porsche lub Ferrari jest warte swojej ceny ? "

Co do gwarancji to nie wypowiem sie gdyz swoja mysz kupilem w USA i
przywiozlem do polski, gdzies tam mam jakies instrukcje i rachunki ale nie
chce mi sie szukac, a co w niej moze sie popsuc ??

Pozdrawiam
Maiusz W.