Co zrobić żeby pliki *.wma zaczęly działać na Winampie

Autor: Piotr Żurek (peter112_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 20:12:07 MET DST

Mam taki problem zgrałem sobie od kolegia pliki *.wma. Przychodzę do domu
włączam u niego działały patrzę u siebie w winampie (zresztą w innych
programach też) i nie działają. On to zgrywał przez Windows media player i u
niego działa. Ten sam winamp bez wtyczek (zgrałem od niego instalkę) i nie
działa z tyczkami zresztą też nie działa powiedz cie co mam robić.
Skonwertować się nie skonwertuje przez żaden program w każdym występuje
jakiś błąd. A co najlepsze pod Windowsem XP pisze że brak jakiejś tam
licencji. i nie mówcie żebym sobie ją zgrał od kolegi. Bo on jej nie ma.
Pomocy!!!!!!!