problem z kartą graficz.

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 18:25:19 MET DST

czesc
Kupiłem używanego Doamonda vipera 550. Jest to stara karta TNT.
Nie wiem co jest z nią grane. Nie moge pograć. Uruchamiam jakąkolwiek gr i
komp wiesza sie na amen. z resztą sprzętu jest wszystko ok. GF256 ddr na nim
hula bez kłopotu.
Wspomniany diamond bardzo szybko nagrzewa się. Po uruchomieniu komputera ma
ok. 60 C. Podczas oglądania filmu dostaje nawet 70 C !!!!!!! 3dmark 2000
kończy sie po bodajże 4 teście. Podczas oglądania filmu czesto - na ułamek
sekundy -widać szybkie mignięcie czarnego ekranu.
Nie wiem czy karta nie jest przegrzana. Fabrycznie nie ma wentylatorka a
tylko radiator.

Poradzcie co może być grane z tą kartą.
rafi