Pomocy - brak funkcji APM (Windows XP)

Autor: Malgorzata Kurowska (makuro_at_spamoff.gmx.net)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 15:02:46 MET DST

Witam,

w zeszłym tygodniu mój komputer był w serwisie. Wymienili mi
pamięć, bo była uszkodzona. Niestety coś mi poprzestawiali i teraz brak mi
dwóch funkcji:

1. po zamknięciu systemu komputer przestał wyłączać się automatycznie, tylko
mówi mi, że teraz mogę go wyłączyć - bardzo śmieszne :-(

2. po naciśnięciu przycisku zasilania nie dzieje się nic (jak przytrzymam 5
sekund, to wyłącza się prąd), a wcześniej system zamykał się automatycznie i
to było bardzo wygodne

W sumie brakuje mi wszystkich funkcji APM, jakoś mi je musieli wyłączyć.
Facet w serwisie nie chce mi nic powiedzieć przez telefon, tylko
mówi, że mam przywieźć komputer, ale to po prostu odpada, nie mam czasu.
Aha, mam płytę główną KOB KT266A FDSX i Windows XP.

Przypuszczam, że trzeba coś zmienić w BIOSie albo w rejestrze. W Internecie
znalazłam następującą wskazówkę: w menedżerze urządzeń włączyć ukryte
urządzenia i aktywować "Węzeł Interfejsu NT Apm/Legacy" - niestety nie mogę
tego zrobić, bo wyświetla mi się żółty wykrzyknik i komentarz "System
Windows nie może zainicjować sterownika urządzenia dla tego sprzętu. (Kod
37)". Czy oni mi w tym serwisie odłączyli jakiś kabelek?!

Pomóżcie, pliiiz... to takie niewygodne!

Pozdrawiam,
Makuro