Odp: Sesje na CD-RW

Autor: marucha onet (marucha10_at_onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 14:43:57 MET DST

Witam

> kolega nagrywa mi na maku (toastem) kilka sesji na dysku cd-rw, a ja na
> pececie widze tylko ostatnia. co mozna z tym zrobic?

Najlepiej idz do kolegi aby nagral wszystko jako jedna sesje:) - widocznie
nagral multisesje jako makowa.
W Toast'cie powinny byc opcje, aby nagrac CD jako pecetowy - ISO ilestam.
Na Mac'u nie siedze od paru dobrych lat i z tego, co pamietam, zawsze byly
jaja w przypadku plyt wielosesyjnych dla peceta nagrywanych na Mac'u.

Pozdrawiam
Marucha