Problem z uruchamianiem komputera ...

Autor: lkspolanowice_at_op.pl
Data: Tue 01 Apr 2003 - 14:45:16 MET DST

Witam,

Mam następujący problem ...

Włączam komputer, zapalają sie diody na obudowie, zaczyna pracowac dysk, dioda
monitora zmienia się na kolor zielony, jednak system nie jest ładowany, nie ma
żadnych napisów na monitorze. Po kilku sekundach lapmka monitora wraca na kolor
zółty, dysk przestaje pracować i koniec ...
Przy czym spiker nie wydaje żadnych dzwięków sygnalizujących jakikolwiek
błąd ...

Po wciśnięciu Reset komputer uruchamia się prawidłowo :-(

Konfiguracja sprzętu:
Celeron 500 Mhz
Płyta PC Chips ALI M1543C
Grafika: NVidia RIVA 128/128ZX
Pamięć: 32 MB SDRAM 100 MHz pracuje jednak na 66MHz zgodnie z konfiguracją
płyty do procesora Celeron 500MHz
Modem: Conexart Soft K56
CDROM: AZT 468031
Dysk: 2.1 GB
Obudowa: AT

Chodzi mi o wykrycie przyczyny (ustawienia na płycie?, konfiguracja bios? itp.)
lub elementu (płyta?, karta graficzna?, dysk?, pamięć?) odpowiedzialnego za
takie zachowanie.

Próbowałem również z pamięcią: 128MB SDRAM 133MHz, kartą graficzną: S3Trio,
innym monitorem. W każdym przypadku komputer zachowywał się tak samo.

Pozdrawiam
RoS