Re: KT333 - NForce2 ??

Autor: pzi (pzi_at_wytnijto.gazeta.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 14:42:09 MET DST

"Calme" <calme_at_poczta.fm> wrote:

> Na dzień dzisiejszy na twoim miejscu pomyślałbym nad kupnem jednak
> płytki na kt 400 mimo wszystko
> Np:
> - MSI KT4V - niecałe 390 PLN - składałem niedawno brejdakowi - b fajna
> i stabilna płytka - ma fajny soft do overclockingu i monitorowania (
> Fuzzy Logic, Live Monitor, PC Alert) masz też np śledzia tzw.
> D-Bracket z diodami LED diagnostycznymi
mam, kosztowala 365 zl i za te cene jest to bardzo dobry, stabilny sprzet ze sporymi mozliwosciami
OC (moj athlon 1700 chodzi jako 2400 bez podnoszenia napiecia)

> - GIGABYTE GA-7VA - 370 PLN
odpada, nie ma zmiany mnoznika

> - EPOX 8K9A - 370 PLN - też godna polecenia wg mnie
nie znam

> Myślę, że chca ekonomicznie kupowąc to taki wybór na dzień dzisiejszy
> ( nie polecałem ECS bo mimo wszystko i wielu zachwytów dla mnie to
> szajs i koniec)
ostatnio sporo osob podnieca sie ECSem na SiS746 - podobno stabilna, wydajna, dobry overclocking itp
> - kupując np to MSI i do tego powiedzmy Athlonka XP+
> 1700 z dobrej serii wydasz około 675 - 680 zł ( do tego dolicz sobie
> jakiś w miarę dobry coolerek - około 80 - 90zł) to ci daje max
eh, wystarczy spokojnie np spire falcon rock II (ok. 50zl), ktory jest cichy, tani a w dodatku dobrze
chlodzi i ma trzy zaczepy do socketa

--
pozdrawiam
pzi