Re: klawiatura logitecha - zacinające sie klawisze :(

Autor: qk (mirekqk_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 14:04:43 MET DST

Andrzej J. Turowicz <at_at_buchalter.com.pl> napisał(a):

> Wątpie aby oryginalny Logitech blokował się juz p 3 miesiacach.
> Albo masz brudne biurko, zakurzone i zwyczaj polewania klawiatury mocno
> osłodzoną herbata.

Też wątpiłem ale niestety tak jest. Co do moich zwyczajów to 1) nie pije
slodzonej herbaty (nie mowiac juz o podlewaniu nia klawiatury) 2) moje biurko
to zdecydowanie czyste miejsce

> Wtedy nie dziwota.
nie ma wtedy - kwestie biurka, kurzu i herbaty nie wchodza w gre

> Chyba jednak sprzewdano Ci podróbke
tego ofkors wykluczyc nie moge - o ile jednak poruszam sie troche w realiach
gospodarki wolnorynkowej to wiem mniej wiecej czym rozni sie podrobka od
org;) wszystko wygladalo oki, opakowanie, oprogramowanie, kupa dokumentacji
etc. kupilem w media markt a nie od faceta ktory mialby je z tira ;). Choc
moze w MM sprzedaja podróbki. Wyceniona ja na 170 zl.

chodzilo mi o to czy ktos *kiedykolwiek* slyszal lub zetknal sie z takim
przypadkiem i czy ewentualnie to reklamowal

> Andrzej
qk