Re: Asus A7N8X Deluxe

Autor: mdrzymala_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 01 Apr 2003 - 13:45:12 MET DST

> Hej
> Co do dzwiekow nie mam takich problemow ( naszczescie ;D )
> A co do temperatury nie uzywaj .... (ciach)

Zeby bylo smieszniej to dzieje sie tak gdy uzyje nvswap - i polacze suba i
centrala do dedykowanego wejscia na plycie a nie jak konfiguruje wizard do
mikrofonowego (te dzwieki sa tylko w centralu) reszta glosnikow silent jak
makiem zasial ;-)
Uzylem mbm - proc w stresie 54, normal 45
obudowa po godzinie wysilku w morrowind - 36
Duzo czy malo? Bo mi sie wydaje ze cosik duzo

A proc jest z 2 tygodnia 2003 roku nominalne napiecie 1.6V