Program do odczyty częstotliwości PCI

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 13:31:19 MET DST

Witam
Czy ktoś zna taki program, który pokazuje częstotliwości PCI i AGP? Chodzi o
to, że płyta Gigabyte GA-7VRXP (i podobne) nie mają możliwości zmiany
dzielnika. Jest na płycie "pozostałość" bo zworkach do zmiany dzielnika,
niestety zworek brak. Dzielnik powinien się zmieniać automatycznie przy fsb
166, jednak mam podstawy sądzić, że jednak tak nie jest (błędy na dysku,
brak niektórych urządzeń = pci nie wytrzymuje częstotliwości). No i właśnie
szukam programiku, który mi pokaże jak to naprawdę jest. Chyba ktoś kiedyś
zrobił tak programik.....
pozdrawiam