Odp: Drukarka do 500-600 PLN

Autor: marucha onet (marucha10_at_onet.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 13:05:22 MET DST

Witam

> Jak w temacie - zamierzam kupic drukarke atramentowa w przedziale 500-600
> PLN (no oczywiscie tansza tez moze byc). Zalezy mi na dobrej jakosci druku
> szybkosci (niezle by bylo gdyby sprzet jakos ladnie do tego wszystkiego
> wygladal i nie byl bardzo drogi w eksploatacji - tusze itd.) :)
> dzieki z gory

Dobra jakość druku? Czego - zdjęć? Ile mniej więcej drukujesz? Jaka ma być
trwałość wydruków?
Odpowiem tak:
zdjęcia + trwałość - Epson od C70 w górę (każdy kolor osobno, atrament
pigmentowy - duża trwałość, zamienniki już są dostępne, napełnianie raczej
nie wchodzi w grę - chyba że dużo drukujesz)
tekst - HP (tańszy w ekspolatacji od Epsona, choć nie do końca...)
Nie mam, niestety, teraz czasu na dokładniejsze opisy - jakby co pytaj na
privie.

Pozdrawiam
Marucha