Re: tv-out na TNT a TV-Tool

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 12:46:25 MET DST

 "siwyy" napisał :

> wspolczuje, - ja jakos nie mam tvtoola i przedzieralem sie poprzez te
> wlasciwosci tylko raz. Teraz wlaczam playera i film leci sobie na tv out.

Ależ nie masz czego wspóczuć - opisywałem to na podstawie jakiś tam leniwych obserwacji. Sam "pracuje" na ATI, więc przyznasz -
troche inne rozwiązania tu są zastosowane. Też się nigdzie nie przedzieram. A po za tym chyba jednak opisujesz jakiegoś GeForca, nie
Rive- w Rivie nie masz zdaje się takiej opcji jak wybór ekranów ( te dwa monitorki w opcjach ekranu, tak? ). Tam za każdym razem
jednak bodajże trzeba się tak przebijać - jest jeden i finał :). Tak jak i chyba w GeForce 256.
Pozdrówka

--
.:.Jacek S.:.