Re: CD-ROM SCSI

Autor: Jarek Chromiński (jch_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 11:07:30 MET DST

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:bm9e8vgi14eqvc6ggh3lmqoshn55v72b0g_at_4ax.com...
> Witam.
>
> Bedzie troche OT, ale na grupie windzianej nikt nie wiedzial jak mi
> pomoc.
>
> Jest sobie w kompie CD-ROM SCSI, system to winda 98. Do cedeka wrzucam
> plytke audio, wciskam guziczek 'play', muzyka gra. Odpalam IE, muzyka
> przestaje grac. Okazuje sie, ze za kazdym razem, jak odpalam IE, to
> cos on chce od cedeka na SCSI. Ma ktos jakis pomysl co to za cholera?
> I co z tym mozna zrobic?

Witam!

IE jest zintegrowany w W98. Jeżeli byś kliknął na mój komputer pewnie
będziesz miał podobny efekt - sprawdzania napędów.
Spróbuj wyłączyć automatyczne powiadamianie przy wkładaniu dla CD ROM'u
(synchroniczne przesyłanie danym powinieneś mieć włączone dla SCSI)
ewentualnie przesiądź się na Netscape'a albo jakąś inną przeglądarkę.

Pozdrawiam!
Jarek