Re: 5.1 a centralny głośnik :-(

Autor: GM (universum_at_xl.wp.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 09:51:24 MET DST

> Mam glosniki Inspire 5.1 Creativ-a i karte SB Live! 5.1.
> Problem polaga na tym ze centralny glosniczek mi nie chodzi jak słucham
> muzyke . Jak właczyc ten centralny ?????? Probowalem juz wszyastkiego i
nic
> :-(

przy zrodle stereo trzeba wlaczyc CMSS 3D czyli takie cos co robi up-mix ze
stereo do 4.1 lub 5.1

poza tym na plytce z driverami do sblive5.1 masz kilka plikow AC3
(odtwarzanych przez PlayCenter2 lub 3) przy ktorych gra centralny

no i gierki np stary UnrealTournament z wlaczona opcja hardware 3dsound.

GM