Re: Co to za wynalazek - KOB KT266a FDSX?????

Autor: Robert Tofil (robert-teo_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 09:54:48 MET DST

Użytkownik "Reksio" <mislawek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Tak się składa że czasami pracuję na komputerku z taką płytą (to taki
> dodatkowy komputerek w domu) - nabyłem ją nową za 160pln i pracuje z
Duronem
> [...]
> wszelakie sprzęty które posiadam bez problemu doadują się z nią.
> Programy na których pracuję: głównie kompilatory, trochę pakietów
biurowych,
> net, programatory, trochę aplikacji do robienia stron internetowych, ale
> najbardziej obciąza ją VirtualDub. Tu też daje sobie rade (oczywiście na
> miare precesora :-).
> Reasumując: byłem przekonany że będzie źle - na razie nie mam z nią
> problemów - co wcale nie znaczy że nie będzie. Jeżeli wtedy miałbym więcej
> kasy i miałby to być komputer na którym głównie będę pracował - kupiłbym

Dzieki za info

Niestety mialem tylko minimalna ilosc kasjki na zlozenie kompa pod Linuxa.
Plytka ta chodzi na Duronie 1.1 i 128 MB DDR (2100) + GF2MX. Jak na razie
wszystko OK'. Tylko troszke niepokoi mnie temperatura procka okolo 45 - 50
C. Nie wiem czy nie jest za wysoka.
A tak z drugiej strony..... moglbys mi zarekomendowac jakas dobra plyte gl.
pod AMD XP?
To tez bedzie chodzilo pod linuxem MAndrake 9.0 lub 9.1

Pozdrawiam
Teoś