52x: Teac vs LiteON

Autor: Marcin (zanny[spam)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 09:51:04 MET DST

Witam,
    Mam zamiar kupić nagrywarkę, jestem zainteresowany modelami 52x: TEAC
i LiteOn. Inne firmy jak LG czy Samsung mnie nie interesują bo mam bardzo
złe doświadczenia z napędami tych producentów. Czytałem trochę testów i
i każda z nagrywarek ma swoje plusy i minusy (jak to w zyciu bywa).
Chciałbym usłyszeć opinie uzytkowników tych napędów, jak się sprawują
w praktyce, jak wygląda współpraca z różnymi nośnikami, odczyt płyt
nienajlepszej jakości (korekcja), odczytywane formaty (zabezpieczenia),
trwałość, głośność. Z tego co wyczytałem obie nagrywarki nie obsługują
Key2Audio, czy dużo płyt jest zabezpieczonych tym systemem ?
    Różnica w cenie w tym przypadku ma drugorzędne znaczenie, bo napęd
kupuje na dłuższy czas i wolę dać więcej i mieć mieć mniej problemów.

   pozdrawiam
Marcin.