Re: Oszustwo w Allegro?

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 07:27:51 MET DST

Użytkownik "nimrod25" <nimrod25_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio licytowałem HDD na Allegro i zauważyłem ciekawy efekt,
> aktualna cena była 71,00 potem urosła do 73,00 (gdy ja dałem 72) i
> tak do 76,00 wyklucza to możliwość błędu programu w odświeżeniu ceny
> zaoferowanej przez innego licytującego którego oferta (76,00) była z
> 31032003 a moja z 01042003.
>
> Czy ktoś już spotkał się z taką sytuacją i czy jest to coś normalnego
> czy nie? nie bardzo wiem jak zapytać kogoś z serwisu.

Zanim użyjesz tak mocnych słów (oszustwo?) *dokładnie*
przeczytaj wszelkie zasady działania Allegro, a szczególnie
zasady licytowania.
Gdy coś ma w danej chwili wartość np. 10 zł i "przebicie"
jest o 1 zł, (bez ceny minimalnej!) Ty dajesz 100 zł bo
koniecznie chcesz to kupić to aktualna cena nie wzrośnie
do tych 100 zł, a tylko o tę złotówkę, czyli na 11 zł. Gdy
ktoś znowu zalicytuje np. o następne 10 zł to cena zrobi
się 21 zł, ale to Ty będzie jako ten który pierwszy tyle
zaoferował i tak aż do wyczerpania się Twojej kwoty.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."