Re: drukarka EPSON STYLUS C62 (IEEE 1284; USB)

Autor: ppp (ppiwo_at_megahertzhehe.neostrada.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 04:53:18 MET DST

c 62 dziala jak traktor, tusze sa z chipami, wiec nie da sie ich nabic.no
chyba ze kupisz reseter z odpowiednim chipem do kasowania, ale to inna
historia. mam to badziewie i mam 930 hp/ kupiona za 150 zlotych :)/
teoretycznie szybsza jest c62 o 3 strony , ale nie w przypadku tekstu +
rysunek , wtedy te zawody wygrywa hp. w zyciu nie zamienilbym hp na epsona.
aaa i kartridge do hp mozna ladowac. ze nie wspomne ze sa wyzsze modele
drukarek . a co do jakosci wydrukuj sciage czcionka 3 na hp i na epsonie.
dla zabawy sprobuj 2 :) ps czasami sie boje ze to c62 pojdzie sobie kiedys
samo z biurka tak chodzi skubana na boki. nie wiem moze przykleje ja :)