Re: nagrywarka nie chce nagrywac

Autor: ppp (ppiwo_at_megahertzhehe.neostrada.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 04:22:50 MET DST

kiedys mialem problem podobnego typu. przy nagrywaniu danych powyzej 100
mega nagrywara padala przy 17 % czasami 80. nie pomogl czysty nowy system.
chyba nawet format c zrobilem (desperacja) pomoglo ustawienie na nowo
partycji. nie mam pojecia jaki wplyw mialo to, ale pomoglo. na chlopski
rozum tlumaczylem sie tym ,ze dysk sie w pewnym momencie zatykal przy
przesyle danych<moze ktos mi wyjasni jaki wplyw moze miec mbr na to
zjawisko>. w kazdym razie widzialem to zjawisko 2 razy w swoim krotkim
zyciu. drugi raz w serwisie kolo podlaczyl nowa nagryware z pudelka.
zachowywala sie tak samo jak stara - 17-20 procent i zwis. no ale nie chcial
mnie sluchac :) jesli dobrze pamietam dysk seagate, nagrywara yamaha<moj
przypadek> nagrywara liteon< ten drugi przypadek>. myslle ze pomocny moze
byc partition magic. zmiana rozmiaru partycji c o 50 mega i przywrocenie
spowrotem jej rozmiaru, byle by cos sie zapisalo na dysku. jak ktos uwaza ze
pisze glupoty , to prosze o sprostowanie . buziaki