Re: Podkrecanie cel466@522? 2,0V?

Autor: Redi (redirNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 00:56:38 MET DST

> Witam, mam takie zapytanko. Czytalem na roznych stronach ze mozna
> podkrecic bezpiecznie cel466 na 522 75MHz x 7 przy napieciu 2,0V, a
> przy napieciu 2,2V i 83MHz x7 (czyli 583) tez chodzi ale nie wszedzie.

Czesc,

Ja wlasnie siedze na Celeronie 466 podkreconym do 525 poprzez ustawienie
FSB na 75 MHz. Napiecia nie zmienialem, a mimo to komp pracuje stabilnie.
Tez mam standardowy cooler. Dodam tylko ze mam badziewna slotowa plyte i
wiecej z niej nie wyciagne, przy FSB 83 MHz komp sie wogóle nie uruchamia.
Spróbuj u siebie, jak nie wstanie to zresetuj biosa aby powrócic do
standardowych ustawien. Pamietaj ze zmieniajac FSB zmieniasz tez
czestotliwosc szyny AGP takze
moga sie tez pojawic problemy z grafika no i czestotliwosc PCI tez ulega
zmianie, czego niektóre karty moga nielubiec...

pozdr
Radek