Re: jaki kupić modem - doradzcie coś

Autor: Piras (ppiras_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 21:06:24 MET

Użytkownik <agaga20_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Pewnie masz rację, bo sam się nad tym zastanawiałem. Zrewsztą czekam na
> odpowiedź w tej sprawie od człowieka który ma tego peceta ściągać do
Londynu.
> Jerdnak wolałem się zaasekurować i stąd moje pytanie. A chodzi o to, że ja
> innego modemu niż Zoltrix Sagita nie znam, ale on z klei jest najdroższy.
>
> Krzysiek

Witam
osobiście używałem "USRobotics Sportster Message Plus" zewnętrzny.
Solidna firma, doskonała jakość /wszystkich USRobotics/ , żadnych problemów
sprzętowych czy programowych, i w każdej chwili można odłączyć i zanieść do
kolegi....

Też co prawda nie jest najtańszy, ale nie znam lepszego ;-)
pzdr
Irek
ew. pyt. na priva