Notebook - Notestar czy CA - porada?

Autor: Cessario (czarotoja_at_go2.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 21:19:46 MET

Mam dylemat. Chcę kupić kupić notebook`a w ramach klasy ekonomicznej.
Wybrałem sobie dwa modele, które oprócz specyfikacji sprzętowej są
akceptowalne cenowo. Są to NoteStar Orbita 341 oraz California Access
6900.

Prosiłbym o wszelkie uwagi, informacje, spostrzeżenia, etc. o tych
sprzętach. Sprawa dotyczy przede wszystkim baterii. Zapewnienia
sprzedawców: NoteStar śr. 2,5h a CA do 2h są słabo weryfikowalne.
Brakuje faktycznie benchmarków do ww. sprzętu.

Pozdr.

Czaro