Re: Mikrofon

Autor: Andrzej L. (naqemrw_at_irhh.rh.bet)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 16:36:23 MET

In article <3c81.0000069c.3e7f2227_at_newsgate.onet.pl>,
larry__pl_at_poczta.onet.pl says...
> Stroję gitarę od kompa używając mikrofonu lecz w chwili obecnej - po resecie
> systemu mikrofon działa (w głośnikach słychać) lecz komp nie wykrywa żadnego
> dzwięku.
> Jak sobie z tym poradzić ?

Sprawdz w ustawieniach "nagrywania" systemu.
W pasku systemowym (tam co glosniczek;)) wejdz w
Opcje -> Wlasciwosci

Zaznacz "kolko" obok "nagrywania" a pozniej wszystkie pola z listy
znajdujacej sie nizej. Pozniej OK.;)

Musisz zaznaczyc 'wybierz' obok pola gdzie zapewne jest mikrofon.

IMHO to powinno pomoc, ale nie jestem pewien - sprobuj.

--
Andrzej L.
Mail i JID zaROTowany!