Re: Czy jest jakaś czarna lista oszustów z Allegro ?

Autor: Beton (johnyx1_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 16:20:14 MET

Co do allegro duża ilość pozytywów wcale nie gwarantuje nam, że (szczególnie
przy kupnie) się nie nadziejemy tak samo mała ilość pozytywów np. 2 pozytywy
i jeden negatyw nie oznaczają, że mamy do czynienia z osobą mocno
podejrzaną?

Ja ostatnio o mało nie nadziałem się na fajną podpuchę, nie jestem w stanie
tego potwierdzić, bo transakcji nie dokonałem, ale schemat pasował jak ulał.
Dostrzegłem fajną okazję, kartę gf4 ti4200 za bardzo przystępną cenę
(naprawdę dobrą) aukcja była na kup teraz gość sprzedawała ok. 10 kart,
zajrzałem do jego opinii i wszystko ok. 50 pozytywnych komentarzy,
spojrzałem na datę założenia konta i coś mnie tknęło (coś chyba przed
miesiącem lub dwoma), zacząłem dokładnie przyglądać się wszystkim aukcjom,
które przeprowadził i okazało się, że w zasadzie to sama drobnica na bardzo
niewielkie kwoty, spojrzałem jeszcze na wystawione przedmioty a tu okazało
się, że schodzi jeszcze 10 kart, łącznie 20, na ponad 500 zł każda. Jakby
się gościowi udało sprzedać nawet połowę to miałby ponad 5000 zł w kieszeni.
Oczywiście mogę komuś robić krzywdę takim stwierdzeniem, ale wątpię, aby
osoba sprzedająca z reguły przedmioty za kilka zł nagle wystawiła 20 drogich
kart i to po tak świetnych cenach,

Z drugiej strony zdarzało mi się robić interesy z ludźmi którzy mieli po
jednym lub dwa pozytywne komentarze ale ich konta istniały od ponad roku,
czasami widziałem sytuację z których wynikało że gość był rzetelny przez
cały rok a tu przez ostatni miesiąc dostał 10 negatywów.