Re: msi 845pe

Autor: GM (universum_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 24 Mar 2003 - 13:42:12 MET

> mam maly problem co do plytki MSI 845PE max (6580),
> otoz zamontowane jest wszystko, dysk, procek p4 2,4 , nagrywarka,
> pamiec 512 333Mhz, zasilacz 300W, i grafika stara :( ale GeForce 2 MX
> 200, agp x4. Gdy odpalam sprzet na karcie grafiki chodzi wiatraczek
> ale nic sie nie dzieje, nie ma obrazu. Czesci wsyztskie oprocz graf
> byly kupione pare dni temu i zlozone. Nie wiem co sie dzieje? Wina
> portu AGP? Prezciez ge force ma juz agp x4 wiec nie powinno byc
> problemu, aha, byl testowany takze na ge force 4 mx 440 i tez nic.
> [...]

mialem dokladnie to samo z takim samym prockiem i objawami.
Przyczyna byla pamiec puszczona na 333. Problem w tym ze jak kupujesz nowa
plyte z takim prockiem to bios automatycznie ustawia ram na 333.
Przelozylem pamiec do drugiego banku i za ktoryms
razem komp odpalil ale windowsy zaraz zwisaly i memtest pokazywal mase
bledow.
Wiec jak tylko udalo mi sie jeszcze raz uruchomic to przelaczylem w biosie
ram na 266 (domyslnie jest auto)
Mialem krotko ta plyte i nie wiem czy jest mozliwosc zworkowo zablokowac
magistrale na 100MHz bo jak nie to pozostaje wsadzic procka z magistrala na
100 lub pamiatki 266.

Dodam ze pamieci byly "markowe" kingston. (jakis czas temu pisalem o tym na
grupie)

--
GM&Friend universum_at_xl.wp.pl