Re: Athlon - spalenie

Autor: Sławomir Niedziela (slniedz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Mar 2003 - 14:48:07 MET

Spiderman wrote:

> Nestety nie jest napisane w manualu :(

Z tymi procesorami to dziwna historia. Mam K7T Pro (tę najwcześniejszą
wersję) i gdy przymierzałem się do zmiany procesora na stronie MSI była
informacja, że działa po zainstalowaniu BIOSu 3.4.
Kupiłem procesor i rzeczywiście działało (już nie, bo się upiekł;-)).
Teraz na stronie MSI jest informacja, że Duron 1200 nie działa na tej
płycie. Jeżeli tylko masz odpowiednią wersję BIOS powinno się uruchomić.
U mnie objawy z uszkodzonym (?) procesorem są takie, że diody zaświecają się
na moment, a potem gasną wszystkie. D700 działa normalnie.

Sławek