Re: jaki dysk ..............

Autor: Krzysztof (klimex_at_post.pl)
Data: Sun 23 Mar 2003 - 14:12:47 MET

Witam.

Nigdy nie sugerowałem się zestawieniami w pismach komputerowych,ale używam
dysków Seagate od 10 lat.Żaden mnie nie zawiódł.Ostatnio kupiłem Barracudę
120 GB i choć w rankingach nie wypadł tak jak IBM czy inne chodzi super.Pod
XP otwieram z niego naraz 9 filmów w oknach i wszystko idzie płynnie.Weź go
pod uwagę.

Pzdr.