Problem irda...

Autor: ZeN (nospam_zen_at_op.pl)
Data: Sun 23 Mar 2003 - 12:14:28 MET

Modernizowałem komputer: wymieniłem płytę główną BX2,MS6119+(P2-350)
na MSI,845PE Max +(P4-1700) system win98se przedtem wszystko hulało
a a po zmianie płyty stery zainstalowały się prawidłowo ale nie mogę
nawiązać
żadnego połączenia :(
Moduł robiłem sam na TFDS 4500 podłączenie do płyty dokładnie według
instrukcji...
w biosie mam dostępne ustawienia:

Serial Port B mode:
1. NORMAL (wyłączony)
2. 1,6 uS
3. 3/16 Baud
4. ASKIR

oraz
IR Pin Select:
1. IRRX/IRTX (złącze na płycie)
2. SINB/SOUTB (port COM2)

w poprzedniej płycie miałem ustawienia HPSIR Fullduplex fast
podejrzewam że nowa płyta nie jest w stanie współpracować z tym modułem...
Czy ktoś jest w stanie to potwierdzić lub zaprzeczyć?
Czy może coś muszę jeszcze zrobić bo męczę się już drugi dzień i brak mi
konceptu.

Piotr