Odp: Zasilacz do gory nogami:P

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 23:24:00 MET

Użytkownik Dariusz Zalewski <darekzal_at_NOSPAM.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5if2m$kna$1_at_inews.gazeta.pl...

> Wydaje mi się,że mocowanie zasilaczy jest określone w standardzie ATX, tak
że
> powinien być mocowany normalnie. Osobiście spotkałem się z przypadkiem gdy
> zasilacz postawiony do "góry nogami" nie pracował, ale może ten egzeplarz
tak
> miał.Dariusz
>
> --
Zasilacz moze-
pytanie czy wnetylaro ma w założeniach prace w każdrj pozycjzi.
Ale i tak nie ma to znacznia. W najgorszym wypadku może- niezacznie
zmnieszyczć żywotność wiatraka- ale tylko w najgorszym wypadku.